و به نام خدایی که در این نزدیکی است...

نتایج آزمون های برگزار شده

و به نام خدایی که در این نزدیکی است...

نتایج آزمون های برگزار شده

نمرات اعلام شد.

سلام بچه ها
نمرات اعلام شد.
می تونید برید روی سایت دانشگاه و نمراتتونو بگیرید.

البته تا یکی دو روز آینده ریز نمرات رو روی همین وبلاگ اعلام خواهم کرد تا بدونید که نمره نهایی از کجا اومده.

موفق باشید/

نظرات 3 + ارسال نظر
فیض اللهی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:34 ب.ظ

استاد حیدری سلام خسته نباشید:
۸۷/۴/۲۰ا خرین مهلت انتخاب واحد ترم تابستان است . هیجوری نمیشه تا قبل از ۴/۲۰از نتایج نمراتمون با خبر بشیم

شرمنده از اینکه مزاحم شدم

علی فریدی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ

سلام استاد قرار بود بعد امتحان نمره ها رو بزنید مشتاق دیداریم با تشکر

تو به من خندیدی
و نمی دانستی
من به چه دلهره از باغچه همسایه
سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را در دست تو دید
غضب آلود به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز
سال ها هست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان
می دهد آزارم
و من اندیشه کنان غرق این پندارم
که چرا
خانه کوچک ما
سیب نداشت

حمید مصدق

ان شائ الله ترم اینده شما را در درسهای اصول حسابداری دولتی 2 بودجه دولتی اصول حسابرسی دولتی زیارت کنیم

علی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام استاد قرار شد نمره ها رو با ریز اعلام کنید اگر امکان دارد لطفا نمره ها رو وبلاگ قرار بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد